I'd rather be with you

Shit, ghaneserna har visat livstecken!! Hallelujah
Blev en mysig lördagskväll istället för röj på krogenkrogen. Var hos kusin på inflyttningsfest, det var kul. Pratade om gamla minnen om dumpad i skogen/stranden, alltid lika roligt och skrattanfallen avlöser varandra. Dock sitter alla andra som frågetecken medan kusinerna har svårt att andas.

Stan idag resulterade i shopping, igen. Ett linne från monki och en klänning från bikbok. Hela min garderob är snart fylld av monkikläder. Love it! Som tur var, var jag inte den enda som shoppade så då kände jag mig inte så slösaktig med mina pengar.

Undrar ifall dom här strecken gör så att det blir någon bra uppdelning i mina inlägg. Hatar ju när texten står i ett enda långt stycke. Går ju inte att läsa!

Önskar jag hade några roliga bilder att lägga in men icket. Jag MÅSTE börja fota mer nu. Det får bli mitt jätteförtidiga nyårslöfte. Blir typ att dra med sig kameran till skolan nu förtiden! Bara för att använde saken.

"Today is the day i make you mine"

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0