I'm not your toy

"This isn't another girl meet boy"

Fortfarande ingen bild att lägga ut därför att jag fortfarande inte rört kameran på typ hundra år. Det är tragiskt. Men på fredag loooovar jag att jag ska ha med mig kameran till heldagen med kamraterna.

Jag har hållit på med filmanalysen i få se nu, 3h tror jag. 1 1/2 timme för att se den och resten för att skriva. Men jag är fortfarande inte klar. Bajs på den roliga uppgiften säger jag bara. Nu borde jag plugga filosofi men jag tar paus från allt skolarbete, hoppas bara inte pausen skenar iväg och jag inte alls pluggar. Okej, det där scenariot skulle aldrig hända för jag skulle aldrig våga inte plugga inför ett prov. Nörd som jag är!

Kan någon ge mig photoshop? Jag saknar det asmkt. Får se till att installera det på någon dator, vet dock inte vilken som ska bli offret. Blä, nu lät det som om jag skröt över att jag har många datorer, men tolka det hur ni vill.

Hmm.. idag är det fem dagar kvar till ghananerna kommer hem. (heter det ghananer eller ghaneser?) Jag har saknat dom och så vill jag se bilder och höra allt om läskiga Afrika.

På lördag blire jobb, det är lönehelg. Bara att ladda upp med massa energi i guess. Barnfamiljerna kommer strömma in, det kommer bli varmt och jag kommer titta på klockan way to many times. Men jag älskare, jag hade så jävla tur med det där jobbet alltså.





"This is his legend...
Light up the darkness"

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0