Bad things

Försöker förgäves plugga in engelska talet men känner ingen pepp på att göra det, det suger och jag ORKAR inte. Jag måste börja motarbeta denna känsla om jag ska klara mitt mål med hela gymnasiet.. Gah
Idag provade vi studenmössor, så taggade vi var där ett tag, lite läskigt. Sen fick jag feberkänslor och blev mindre taggad. Men iaf, jag har storlek 55 på min mössa, ifall ni ville veta om ni tänkt köpa hatt till mig någon gång, gå på storlek 55 så blire nog bra ska ni se. 
Sen så har vi äntligen börjat seriöst på vårat småföretagande, jag är otaggad så in iiii men vad gör man? Bara att bita i det sura äpplet och göra skiten. 
Sen på dansen så dansade vi till ledmotivet i Trueblood, AWESOME, älskar den låten så sjukt mkt. Dock var inte dansen så rolig, hon ville utmana oss idag och jag var inte på det humöret så jag försökte inte så mycket, måste sluta vara så. Kommer aldrig utvecklas annars. 
Hmmmm... nu har jag vilat rösten tillräckligt, blir att öva talet igen
I wanna do bad things with you

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0