Bite hard

"I know you wanna..."

Asså jag kommer alltid cyklandes när volvo har skiftbyte, vilket betyder att jag blir stående på fel sida av vägen i typ hundra år eftersom femhundra bilar ska passera, det är helt sjukt att de lyckas komma samtidigt allihopa. Typ som om alla ställer en klocka på en precis tidpunkt och så kommer de i en bilkaravan tillsammans, ingen vågar komma först eller sist. Usch. 
Jag är överlycklig att My lyckades övertala mig att hålla mitt engelska tal, för jag hade verkligen tänkt skita i det. Men underbara känsla när jag var klar, och det gick inte skitskitdåligt, bara dåligt. Eller sämre än förra gången, men jag får skylla mig själv med den inställningen jag hade. Nu behöver jag bara plugga glosor, och det går alltid snabbt. Med glosboken.se, min bästa pluggkompis. Gosh vilket bra program. 
Det känns ändå lite redan nu att det är sista året, alla är typ glada och taggade. Helt random. Vi spelar musik på typ högsta volym och gör massa iceslush i vårat ultimata kylskåp. Det är awesome. Härlig stämning..
Jag fattar inte varför jag sitter och gör massa mellanrum mellan mina stycken när de ändå kommer åka ihop när jag publicerar inlägget, dampmacbooken fattar inte att jag vill ha dom där. Sjukt störande. Men men, jag kan i alla fall läsa det bättre nu, dock får ni andra kämpa. Eller något åt det hållet. 
Jag vill ha sommar och festival.
".. i know you wanna make love to me"

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0