Death cab for cutie

Systeryster a.k.a Lisbeth Salander

Idag blev jag tre skivor rikare! Yeay me. Är lycklig. Nu fattas bara den lila ipoden, vart jag nu ska få tag på den?

Vet ni vad jag mer gjorde idag? Jo, jag bäddade sängen imorse. Helt insane ovanligt. Vet inte vad jag fick för mig, men det var otroligt mysigt att komma hem till en bäddad säng som jag kunde slänga mig på och börja plugga.

Jag såg ganska nyss dracula 3 på tv1000, den var extremt förutsägbar. Sen stod det att det var en skräckfilm men efter twilight tror jag aldrig någonsin att man kommer tycka vampyrer är läskiga. Jag kom ihåg när jag såg Van Helsing med Nina, jag typ dog av rädsla. I och försig var jag yngre då, mer rädd för livet. Hahahahah vilket skämt, jag är ju förtusan lika rädd nu.



Här är mina nya skivor;







Nu blire mer vampyrer i True blood

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

hahah great!! :D hur mkt gick tattoon på??

2009-09-04 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0