F

Ja, det finns faktiskt en låt som heter så.

Det blev faktiskt filmkväll igår med Kill bill 1 och 2. Dom var riktigt bra. Ettan bättre än tvåan men några grejer var riktigt coola i tvåan. Nästa film att se av Tarantino blir Pulp Fiction!

Det låter exakt som om det regnar ute men ändå är det blå himmel, jag fattar nada. Orkar inte ställa mig upp för att kolla vad det är som låter men jag chansar på en.... gräsklippare kanske..

Men nu ska jag följa mamma och köpa blommor.

"Du kan få mig hur lätt som helst"

Shibby


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ja vi får väl se vart vi far, vi far till dit det är billigast... ^^ Varför vill du så mkt till Rom? :P

2009-09-13 @ 21:26:53
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0