Plans

Det trodde jag aldrig

Sitter här vid köksbordet med kusinen mittemot som håller på med något jättetråkigt, verkar det som. Hon suckar. Vi har försökt lägga in musik på hennes alldeles nya ipod som hon fick av oss igår men den vill inte funka, vilket är väldigt frustrerande. Men så kom hon på en briljanta idén att byta dator och prova på hennes dator eftersom det ändå är där hon ska ladda ipoden och där hon vill ha musiken. Så vi tar min ipod och stoppar in i hennes dator, drar över all min musik till itunes biblioteket och sedan byter vi till hennes ipod. Voila! Det funkade. Yeay us. 
Jag avundas hennes dator, den är blank och fräsch och fin. Sen så har den ingen gul missfärgning på skärmen. Fast jag ska inte ha min dator så mycket länge till. Sen blire förhoppningsvis en macbook. Eller en fin hp dator med färg. 
Jag borde skriva på psykologin men jag kommer inte fram till något så då skiter jag i det tills det lossnar. 
Bla bla bla.. jag är imponerad av alla som fortfarande läser min tråkiga blogg. 
Shibby

Kommentarer
Postat av: tova.

jag vill också ha en macbook!

seriöst vad vi kommer att älska fräscha datorer som fungerar i normal hastighet. ^^

2009-09-02 @ 19:12:13
Postat av: tovs

De som inte vill ha macbook är såna som nöjer sig med repiga stenåldersdatorer ^^

2009-09-02 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0