Wait it out

Jag önskar att jag hade jättebra tålamod, så att jag inte gick runt och väntade på en viss grej och sen typ fick sådan ångest att den inte hänt än att jag tror att det aldrig kommer hända.. hahah det där var random men var liksom tvungen att säga det. 
Jag är übertaggad på fest, "jag vill knarka".. hehe or not. Men My fattar!!!
Vill vara social med massor av nya roliga, fräscha människor. Men det blir inge av ikväll. Kanske nästa helg!!
Idag köpte jag två nya tröjor, ena måste jag dock byta storlek på, det får bli imorn. Så på måndag kanske det blir ny tröja på skolan. Kul kul!!
Vilket waste of time att sitta och skriva ner massa ointressanta saker. Fast jag måste typ dra nu! Ska väl hämta systeryster. Ni vet, Lisbeth Salander. 
It's truly a random day today

"I think i'm a little bit inlove with you"

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHAH du är så rolig. så.... random hahhahahah men asroligt!

2009-09-06 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0