Rich and famous

Så sitter jag här på Nordic Light hotel i den kungliga huvudstaden Stockholm. Jag är skitnervös och måste snart börja göra mig i ordning, men först tänkte jag hinna skriva detta inlägg.

Vädret här är verkligen pissdåligt, det är snöblandatspöregn och isiga vindar som blåser åt alla möjliga håll. Jag gick på stan i två timmar och sen gav jag upp. Kom fram till att stan här är överskattad, kan dock bero på att jag var på dåligt humör och inte hade med mig någon som kunde hjälpa mig att bestämma mig. Denna skitambivalens jag lider av. Jag har i alla fall bytt humör och snart är jag på topphumör!!! Vill ju inte framstå som någon bitch, inte för att jag någonsin tror att jag kan framstå som en sådan.

Jag har skakat hand med Kent och Gudrun Forsberg och sett två stora bloggerskor, och ja, hon den där som skriver krönikor i varje nummer av veckorevyn tror jag. Har totalt glömt bort namnet men i alla fall, hon har jag sett.

Sen har jag agerat inköpare av kläder till alla som ska jobba med eventet, köpte 16st nitbälten och 6st svarta t-shirtar i olika storlekar, det var roligt. Blev smått sugen på att plugga till stylist men sen kom jag på att jag aldrig någonsin varit intresserad av det så då försvann den känslan!

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning, tror verkligen inte det kommer gå bra att måla mig nu med mina nervöst skakandes händer!

Armbandet som Johnny har på sig, man ser bara spännena, det är det märket jag ska fota för!! Rock bands heter det och ja, som ni ser, så är det crazystort bland hollywoodkändisarna och Johnny var en av de första att äga ett..

 


Kommentarer
Postat av: Kusin

Det kommer att gå jättebra=)

jag är lite avis på dig...;P



lycka till!!!



kram

2010-04-21 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0