Tastyboy

Solen skiner, akvariet är rent och idag ska vi ut... AKVARIET ÄR RENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min pappa kom ej iväg till London igår och jag tycker extremt synd om honom och hela hans gäng som skulle med. Eller egentligen är jag lite, lite skadeglad men jag vet att jag själv hade brytit ihop om jag inte tagit mig iväg. Det får väl bli en annan vecka antar jag. Så, då kan jag lika gärna börja om med min avundsjuka.

Nu är det bara, få se, 54 dagar kvar till studenten va? Inte hundra på det där, men något sådant i alla fall.. Jag har min studentklänning så jag slipper oroa mig över att hitta den, vilket är mycket skönt.

Jag hittade precis tillbaka till ett gammalt svenskt band som det nog inte går speciellt bra för men i alla fall så har dom en låt som jag älskar!! Så nu ska jag spela sönder den igen och börja jobba med engelskan, vilket jag egentligen ska ha gjort under tiden jag skrivit det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0