In the mystery time of cold and rain

Det var nog bara en låsning i ryggen i alla fall. Pjuh!!
Eh, jag fick veta att alla människor har till viss del skolios. Random. Och så fick jag veta att jag är komplicerad och att jag måste tillbaka imorgon. Trevligt.
Önskar verkligen att jag hade något roligt att berätta men så är inte fallet. Jag är på dåligt humör. Så just nu ser det inte ljust ut. Jag hade dessutom mindre pengar på konton än jag räknat med. Det var inte o.k.
Någon som känner någon som är jättebra på att planka låtar? Ni vet, någon som bara kan lyssna på en låt och sen lista ut vilka noter som spelas? Ni kan ju hojta till i så fall.

Kommentarer
Postat av: tovsi

är det till the tattoo? :D för isf är jag bajsdålig x)

2010-09-02 @ 09:52:05
Postat av: t.

I gave my heart to rock and roll, right? :D

2010-09-07 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0