Cooler then me

Vilken härlig söndag. Jag har inte jobbat idag och jag har ÄNTLIGEN städat mitt rum. Alltså, det har varit katastrofalt smutsigt och stökigt där inne i typ en månad nu för jag har aldrig haft tid att städa. Eller tid har jag haft såklart, men ork. Jag jobbar ju i princip 6 dagar i veckan och dagen jag är ledig lyckas jag alltid hitta på något som gör att jag aldrig är hemma då heller. Den här veckan har jag dessutom jobbat 8 dagar i rad och två kvällar. Så från klockan 10-21 en dag och från 10 - 00 en annan. Men det är bara skoj. På onsdag är det sista blå träffen. Ska bli skönt att få lediga onsdagskvällar och så kan jag äntligen börja göra bodybalance igen. Har ju aldrig haft tid med det annars.
Pappa har varit überduktig i helgen och fixat vårt cpinternet en gång för alla, så nu är det snabbt igen, som det ska va. Sen så har han även bytt från viasat till canal+, finally!! Canal+ har ju tusen gånger bättre filmer. Love it.
Igår var jag på min allra första företagsfest. Det var mycket trevligt. Det dracks en del och jag är nog mer bakis idag än jag vill erkänna. Så om någon frågar på måndag hur jag mådde idag kommer jag bara säga "Äsch, jag mådde hur bra som helst, kände inte av det alls". Eftersom jag drack minst av alla så är det ju pinsamt att jag trots mitt lilla intag ändå känner av det. Hehe. Men jag och alkohol går inte ihop och då är det så. Nej nu ska jag gå och äta godis.
lame bild men det är fan sant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0