So damn clever

Nu har jag skrivit klart allt till idrotten, gjort tyska läxan och nästan skrivit klart ansökan till BUNAC. Känner mig rätt så effektiv trots att det inte direkt var så mycket att göra. Nu M Å S T E jag ta tag i psykologin snart.
Har även börjat fundera på att ta cambridge provet. Vore kul. Fast, hur stora är chanserna att jag klarar det?? Jag tror knappast jag skulle kunna få nå högt på högskoleprovet och hur bra skulle det då gå på cambridge, dock tror jag att jag kommer vara mer taggad på det.

Familjen håller på att ignorera telefonen som ringer ungefär tre gånger per kväll och varje gång är det någon telefonförsäljare som ska ha tag på mamma. Vi har sagt att vi har nix och att hon inte är hemma eller att det inte ens bor någon med det namnet i våran Familj, men det funkar INTE. Dom jävlarna ringer fortfarande. Så, vi har då kommit på den briljanta (host) idén att ignorera telefonen när det ringer. Det har fungerat galant i två dagar nu. Keep it up Familjen.



It's not like i'm trying or even want to be anyway!!!!!!!

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0