Debut

Jag har på mig mina glasögon idag för första gången så om du vill se mig i dom så kom ner till sommaren i city för jag lär vara där. Idag har jag "skolkat" från jobbet. Min chef sa att jag skulle få ledigt på torsdag, igår när vi hade stängt sa hon "Fanny du får jättegärna komma in imorn eftersom du ändå inte kan fara till beachen och vi behöver all hjälp vi kan få". Jaha, tack så jättemycket du förstörde hela min lediga dag tänkte jag. Så det har faktiskt känts som om jag skolkat idag eftersom jag ej for in till jobbet. Hoppas ej hon är sur imorn, men det tror jag inte. Jag har köpt nya löparskor idag med ortopediska sulor till. Läskigt sköna sko. Vill ha dom alltid. Men det är fult, med sportskor alltså. Till vardags! Jag måste gå in på cdon.com snart och beställa ny musik. Fick två nya skivor i måndags, jag är redan less. Inte okej, jag kommer bli ruinerad. Om jag har tur är skivor billiga i London men det tror jag inte, om det nu skulle visa sig att de är det så kommer jag köpa mycket musik. Det är kul. Öh, måste bestämma mig om jag ska läsa den där jävla kursen på universitetet också. Vet inte vad jag vill. Eller jo, jag vill till USA och om jag ska dit så kommer jag ju fara dit i november och det är då kursen kommer vara. Liksom, what to do??
"Mitt namn är mycket och jag vill ha mer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0