Folk bits!

Ah, min första jobbdag är avklarad och JAG ÖVERLEVDE. Var sjukligt nervös i morse när jag for iväg. Men se, det var som att cykla. Jag kom ihåg hur man slog in på kassan och allt, Schtolt. Ooooh, jag höll på att glömma. Det kom in en tysk kund idag som inte kunde engelska (hon var gammal) så jag pratade tyska med henne. Det var hur roligt som helst, iih hoppas jag aldrig glömmer tyskan!
Eeeeh, kan ju bara säga att jag är galet taggad på en eurotrip nu. Typ, sätta-mig-i-bilen-och-fara-på-en-gång sugen. Meeeeeen, jag jobbar. Det är också kul. Jag kommer bli rik. Inge mer pappa betalar. Eeeh, eller vem försöker jag lura. Klart pappa betalar!!!!
HALLÅÅÅ??? Vart håller folk hus? Jag har dödstråkigt. Typ ingen är inne på msn och ingen vill göra något. Egentligen borde jag inte klaga för vad fan, jag orkar ju inte heller höra av mig.. Men känner att den här sommaren vill jag göra saker hela tiden, typ aldrig sitta inne. Får kanske försöka styra själv då.. MEN, orkar inte just nu! Hehe

Kommentarer
Postat av: My

Styr. Jag är på allt!

2010-07-05 @ 22:06:11
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEEJ!!

ja, folk bits :( och jag är aldrig inne på msn längre för jag blir så less på datorn eftersom jag stirrar på en 8 timmar om dagen nu :( och msn får vi inte ha på jobbet =DDDDDDDDD

2010-07-06 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0