The time is now

Osh, jag chockar och skriver två inlägg på samma dag, till och med bara inom några knappa timmar. Jag skyller på skrivabstinens och tankar som skramlar runt inne i min så kallade hjärna. I alla fall så ska det här inlägget bli kort, jag tänkte bara skriva om det extremt underhållande och bland de bästa programmen som visas på tv nämligen På spåret. Älskar det!!!!! Skratta ni bara, men gosh vilket bra program!!! Sen att Fredrik Lindström är domare är ju bara pricken över i:et, han är för rolig han den där Lindström!! Men, så till poängen med hela det här inlägget.. Marcus Birro och Johanna Koljonen blev den här säsongens vinnare, YEAY.. Mitt favoritlag!!! Hihi, blir många utropstecken men men!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: My

Hahhaha jag nördar också på spåret. Fredrik Lindström <3 dock hejade jag int på vinnarna. Står inte ut med Birro haha.

2010-03-12 @ 22:53:57
Postat av: p.

Min pappa mobbar typ mig för att jag älskar det programmet!

2010-03-13 @ 21:58:23
URL: http://petrasmovements.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0