The Modern things

Helt sjukt vad jag är sugen på att skriva, skriva, skriva, SKRIVA. Har suttit och kollat runt på fotografibloggar och vill inget hellre än att börja fota regelbundet. Men jag har ju som ganska dålig fantasi och därför blir bilderna väldigt lika och det är ju enormt tråkigt i längden. Men bilderna jag tog på valborg måste ju vara de snyggaste jag tagit på mycket mycket länge, om inte de snyggaste jag tagit i överhuvudtaget. Det var hur roligt som helst, måste göras om. Snarast! Vet ni vad? Jag lyssnar på Björk, ja, ni läste rätt. Björk. Liksom, vart kom det ifrån? Helt random. Men jag läste i Rowenas 1001 skivor du måste ha hört innan du dör bok, alltså jag chansar på titeln men tror det var något sånt, att Björk var värd att lyssna på, så jag tänkte, varför inte och letade upp henne på spotify. Och jag måste säga, kvinnan sprider en härlig mystisk känsla som gör att man bara vill höra mer. Mmm, älskar när jag hittar ny musik. I det förra inlägget lyssnade jag faktiskt på Johnossi, och det har jag inte gjort tidigare. Så, två helt nya artister idag, gosh. Jag känner mig som en helt ny människa, med riktiga framtidsdrömmar och en positiv livssyn för en gångs skull. Hoppas den känslan bestämmer sig för att bosätta sig i mig och inte bara komma på besök, vore ju lite tragiskt. Nu när jag fått känna på hur det känns att se världen ur ett par positiva glasögon vill jag ju som inte bara ta av mig dem. Allt blev så mycket ljusare!!

Ja, jag flummar.


Äre bara jag eller ser hon lite ut som en blandning mellan en asiat och MJ?


Kommentarer
Postat av: My

HAHA. Du är så rolig f :D

2010-05-03 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0