The number of the beast

Jag tror jag blivit hjärntvättad. Vi såg Heavy Metal dokumentär idag på musiken och jag hade rysningar på kroppen från första minuten, LOVE IT. I alla fall så nu när jag satt och läste bloggar så kom jag in på Erikas blogg där det stod "iron man 2" men nej det var inte vad jag läste.. för mig stod det "iron maiden 2". Det tog skitlång tid innan jag såg att det inte stod det. Sen att jag inte tyckte det gick ihop alls med iron maiden 2 brydde jag mig inte speciellt mycket, tänkte typ att det var en dokumentär det med eller något. Eller, min allra första tanke var att hon hade gått på en konsert som hette så med iron maiden och blev galet avundsjuk men sen förstod jag att så kunde det ju inte alls vara.

Nu ska jag skriva bröllopstal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0