Up in the air

"I can't keep waiting for you"

Maj, maj, maj, MAJ. Det är Maj.. Förstår alla innebörden av det? Alla 91:or och ja, alla ni som går trean på gymnasiet i Sverige tar alltså studenten om en månad, eller för att vara mer exakt, en månad och en vecka. Önskar verkligen att jag och Rowena hade kunnat köra våran Eurotrip nu i sommar istället för nästa sommar, men what to do liksom. Jag får njuta av friheten till hösten istället, känns som om min sommar är proppad med inplanerade saker. Men det är ju bara bra, då slipper jag tristessen som jag hade förra sommaren. Enda ljusglimten då var peace and love. Blää, jag vill ju på festival i sommar också ju. Vilka är på att hänga med till Way out west i augusti? Någon? Säg till så drar vi!!!

Nu ska jag ta tag i skolarbeten och tänka positivt nu sista månaden.

Haha jag kände hur hela mitt humör vände på cykelturen hem, från att vara irriterad på allt och alla på skolan till att känna att jag nog klarar det här i alla fall. Wihooo, cykelturer can do that to you!!



"Hur ska det gå? Ja hur ska det gå?"

Kommentarer
Postat av: rowena

JAG VILL RESA NÅGONSTANS MED DIG I SOMMAAAR!!

2010-05-03 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0