Melt my heart to stone

Vad ni var fantasilösa!!! Fick bara ett riktigt svar, som dessutom var intressant, tack J. Men alltså jag är inte sur, för jag har ju själv ingen aning. Jag ska absolut höra av mig ifall jag kommer på nått kusinvitamin..
Nu har jag jobbat klart fem dagar av min åtta dagars vecka. Ska bli skönt med helg. Men först så längtar jag mest till torsdag för då blir det första dagen på mitt volontärjobb med humlan. Nämligen Johnossi konserten. Wihoooo!!! Astaggad. Kommer säkert vara tråkigt men man måste börja någonstans, eller hur?!
Mina naglar är nu målade i julkulsrött. Den du!! Finaaaa naglar. Det kommer vara förstört imorgon. Jag har btw stora planer inför julklappsinköpen. Känner mig för första gången taggad på att ge julklappar. Annars brukar jag ju verkligen vara SÄMST. Får se ifall pengarna räcker till den här gången!!
Från tre ämnen till ett fjärde;
Tänkte dela med mig av ett litet citat igen. Såklart av min underbara mamma. Hon bara matar citat, dagarna i ända. Typ som My tycker att jag gör, men det håller jag inte med om.
Vi sitter och ser på golf, jag mamma och pappa. Så kommer Jimenez upp på bild, en spansk golfspelare som ser lite ut som en slusk. Så utbrister mamma;
"Jimenez pippar pojkar"
Nej mamma, bara nej!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0