Only exception

Imorn börjar jag jobba igen. Känns... jäkligt tungt att ta sig upp på morgonen men annars blir det klirr i kassan och det tackar jag aldrig nej till. Sen måste jag lära om mig vart alla skor står och vilka som är bra för vad. Hoppas det går fort. Jag får helt enkelt köra med den gamla goda "Jag har inte varit på den här butiken nu på ett tag så jag vet faktiskt inte vart den skon står men jag kan absolut hjälpa dig leta den". Hehe. Den är en räddare i nöden må jag säga.
Just nu ser jag på EMA and i LOVE IT.
Fredags var nog den bästa kvällen på typ tusen år. Finaste och bästaste Rowena var här och vi drog på 5ive, det ägde!!! Jag och Magnus gjorde vårt bästa för att lära henne stampa med leroy men hon tittade bara på oss som om vi vore efterblivna. Vilket nog också var fallet.
Anyways... back to EMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0