Time machine

Igår släppte Robyn sin sista skiva Body talk. Jag är besviken. Hon kan inte kalla den en NY skiva när den egentligen bara innehåller fyra nya låtar och resten är bara om mixade låtar från de första två. Fast, alltså de fyra nya låtarna är ju asbra. Som vanligt.
VET NI HUR LYCKLIG JAG ÄR??? HÅKAN ÄLSKADE HELLSTRÖM KOMMER TILL UMEÅ OPEN I ÅR IGEN. Så jävla najs. AAAAH alltså, jag känner mig kanske som ni som är galna fans gör. Liksom, jag vill bara skutta runt och dansa av glädje. Är det normalt? Jag kanske är lite av en sån där galning. Och det har ändå gått tre dagar sen jag fick veta det och jag är fortfarande lika glad. CRAZY STUFF. Måste sluta skriva med caps lock....
Från en sak till en annan, i tisdags kom far min hem från de förenta staterna. Han hade med sig massa roliga presenter. Jag fick en juicy couture mjukisdress. Hur underbart som helst. Jag känner mig som en lyxig hemmafru i den, eller kanske en fjortis. Haha har inte riktigt bestämt mig hur det känns men den är skön så who cares. Kommer i alla fall använda den. Sen fick jag också proactive och en annan dundergrej mot acne. Jag är hur taggad som helst på att se om de funkar. Hittills är proactive grejset väldigt skönt iaf. Kyler ned huden och så får jag babylen hud. Den andra grejen som jag inte kommer ihåg vad de hette, typ rareminerals, har jag fortfarande inte provat. Men kanske kommer en update om det senare. Till sist hade far min sparat påsarna man får från Abercrombie and fitch, ni vet den där affären där alla killar jobbar utan tröja och deras koncept är sex säljer? I alla fall så är påsarna to die for för de har alltid någon aphet kille på. Pappa hade till och med sparat påsen från true religion och den var sketfin. En gitarrspelande buddah, I love it.
Till sist vill jag bara ställa en fråga till ni som läser den här sugiga bloggen, VAD FAN SKA JAG UTBILDA MIG TILL? Snälla, ni som känner mig, vad tycker ni att jag passar som? Jag önskar verkligen jag visste. På senaste tiden har jag helt random verkligen funderat på kirurg. Liksom out of nowhere. Aja. SVARA BARA PÅ FRÅGAN. Tack..

Kommentarer
Postat av: J.

Journalist? Av typen som åker till jorden runt och intervjuar bakom kulisserna på stora events + står på röda mattan och frågar kändisar om de veeerkligen tror att de kommer vinna ett pris detta året... m.m.

2010-11-25 @ 17:53:20
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: kusinen i staan

om jag kommer på nått till dig, så kanske du kan komma på nått till mig? :P



kram!

2010-11-29 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0