2 steg från paradise

Jag är så besviken på dig Håkan. Vad fan hände? Han gick ut med att hans nya skiva skulle vara mycket mer upp tempo och mer sprallig. Men efter att ha lyssnat på den nu låter det ju för fasen som karln var deprimerad när han skrev den. Usch! Men, jag tänker fortfarande köpa skivan och jag tänker inte sluta älska honom för det. Puss!
JAG VILL KUNNA SKRIVA UPPDELAT MEN JÄVLA APPLE ÄCKEL MAC LÅTER MIG INTE GÖRA DET. Så, ni får helt enkelt leva med att allt jag skriver flyter ihop i en enda stor gröt och det ser bara ut som om jag byter ämne hipsvips utan att göra fina rader emellan. Någon som också har mac som vet hur man gör? Tell me please!!
Mina fingrar luktar timjan upptäckte jag nu. Jag gillar inte timjan. Det är en mindre god krydda! Men rosmarin är fan apäckligt. Det gör ju i princip ont att tugga för det är så hårda "barr". Ni vet, rosmarin ser ju ut som granbarr. I alla fall i min värld.
Usch alltså kan man hata ett slut på en serie så mkt som skins slut?? I DIE.. Luke är i alla fall hetaste av hetast!!

Kommentarer
Postat av: My

Jag har mac men skriver inte mongo, obviously ;)

2010-10-27 @ 11:10:12
Postat av: F

du har ju inte ens en blogg ditt cp

2010-10-27 @ 15:02:55
Postat av: My

men jo det har jag, cheerleadingbloggen!! Fett bra blogg, du borde läsa ;) (not) (som du skulle ha skrivit)

2010-10-27 @ 21:56:59
Postat av: Fanny

Hmm okej aja den orkar jag ej läsa.. vadfan har jag bara massa cpdatorer för?? :/

2010-10-28 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0