Back & Forth

Jag fick ett påskägg idag så nu behöver jag inte oroa mig över godisätandet över helgen. Så skönt!
-
Jag har ett dilemma att försöka lösa. Att skaffa en tatuering eller inte?!?
Jag älskar tatuering. Små, söta och diskreta saker. Ett fint ord eller noter eller stjärnor. Men det är så fruktansvärt uttjatat med tatueringar att jag tycker det börjar vara hypat. Och det vet vi ju allihopa vad jag tycker om hypade saker. Usch! Irriterande är vad det är. Inte för att jag på något sätt bestämt vad det ska vara eller var den ska sitta. Men fortfarande, hade som känts lite fint att ha en tatuering helt för mig själv. En sådan som inte syns för alla. Men varför måste alla som vandrar denna jord ha en för? Då blir det astråkigt. Coolare att inte ha en. Jag fick i studentpresent av min syster att jag skulle få tatuera mig. Men nu vet jag inte vad jag vill.... Tror det kommer sluta med att jag inte göra det. Frustrerad var namnet.
-
Sjukt sugen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0