Den är ju svart, den där gråa

Dags för en ny era. Rubrikerna på mina inlägg kommer inte längre vara låttitlar.
-
Har varit ledig hela helgen. Den första lediga helgen på hela sommaren med andra ord. Har verkligen haft helg. I fredags var jag med Antonia hela dagen. Först stan och sen hem till mig där vi lagade middag och såg film. Fredag kanske också var den enda värda dagen på den här helgen. Lördagen kändes som en bakissöndag då vi bara låg inne och pratade.. Vet inte men hela helgen har känts väldigt låg. Jag är deprimerad över att det är höst och på köpet har jag förlorat allt som kan kallas energi. Idag vaknade jag dessutom upp och trodde att jag blivit förlamad. Jag har gått och fått en låsning i ryggen som gör så förbenat ont. Känner mig som en åttioårig tant med grinigt humör.
-
Nu ska jag gå och måla naglarna i en extremt färg så kanske jag kommer bli mer taggad på att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0