Remenisce

1. Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
- Köpte min egen alkohol, körde bil i sex timmar utan att ha sovit på ett dygn, såg massor av mina favoritband, jobbade på festival, åkte till Spanien, åkte till Norge och åkte sittlift, var ute och busade onyktert till fyra på morgonen trots att jag skulle jobba den dagen, jobbade i en monter på Nolia och massa andra saker som jag inte orkar lista.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Som skrivet nu på var enda nyårslista jag gör så nej eftersom jag inte avger nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?

- Jajamen. Två söta flickor kom till världen med bara dagars mellanrum i november!

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej

5. Vilka länder besökte du?

- Herregud vad jag fick tänka efter nu men Spanien och Norge var jag ju faktiskt till. Det här är lite pinsamt eftersom jag skrev bara fyra frågor tidigare om just Spanien och Norge.. Alzheimers nästa?!?!

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?

- Hopp om liv?!? Skämt åsido, men kanske en framtidsplan hade varit skönt att ha. Behöver inte vara en exakt plan men mer bara något mål av något slag.

7. Vilken månad från år 2011 kommer du alltid att minnas?

- Juni. Egentligen hela sommaren...

8. Vad var din största framgång 2011?

- Det här kommer låta väldigt tragiskt men jag har inte haft några framgångar det här året. Inte då några jag kommer att tänka tillbaka på!

9. Största misstaget?

- Jag skulle kunna skriva att jag började på universitetet men det är inget misstag i sig, det är mer att kursvalet var ett misstag, men jag ångrar det inte!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Hmmm... Jag var ju på peace and love och den som kommer hem frisk efter en festival har fan gjort det bra. Så jag har väl varit förkyld åh sådär.

11. Bästa köpet?

- Resan till Norge var verkligen värd varenda krona.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Lär ju ha varit kläder och skor. Som vanligt..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad i år?

- Alla konserter? Herregud, jag såg ju förtusan Foo Fighters live på Stockholm Stadion, det var mäktigt och sånt gör mig glad. Mäktiga livekonserter!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

- Jag kommer - Veronica Maggio. Magiskt men tragiskt - Håkan Hellström. Pass this on - The Knife. Empire state of mind - Jay-Z ft. Alicia Keys. Miss you - Trentemøller. Osv, osv, osv, osv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Nu är jag helt ärlig och skriver ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

- Rest, umgåtts med folk och gjort saker jag velat göra.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

- Jobbat, gråtit och varit feg.

18. Hur tillbringade du julen?

- Med familjen och Farmor och Farfar här hemma.

19. Blev du kär i år?

- Jag har nog väldigt svårt för att bli kär men jag har varit och nosat på känslan lite.... kanske man kan säga.

20. Favoritprogram på TV?

- Dom kallar oss artister, På spåret, Berg flyttar in, Så mycket bättre och Vem vet mest?. Pensionärsvarning på mig!

21. Bästa boken du läste i år?

- Jag har inte läst någon fantastiskt bra bok men To kill a mockingbird var faktiskt väldigt mysig.

22. Största musikaliska upptäckten?

- Den här frågan går ju inte att svara på. Min musiksmak har väl inget med min musikalitet att göra? Äsch vafan, jag kan spela gitarr!

23. Årets bästa film?

- X-men first class

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Jag fick säkert allt jag önskade mig.

25. Något du önskade dig men inte fick?

- Nä, mest troligt inte!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

- Gick på systemet, myste runt på stan med systeryster och Rowena, åt på Båten, hade en riktig sommarförfest med kubb och gick sen ut på TC.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Ja, det finns det. Men det talar jag inte om för er.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

- Ja, den bestod väl av jeans med högmidja, svarta tröjor och transparenta magtröjor. Mycket Nirvana t-shirter av någon anledning.

29. Vad fick dig att må bra?

- Solen, musiken och familjen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Men inte vet jag. Som vanligt Johnny Depp kanske. Jag har inte kändiscrushar. Inte seriösa sådana i alla fall.

31. Vem saknade du?

- Så sjukt många fina människor som bara försvinner.

32. De bästa nya människorna du träffade?

- Daniel och Sofia från klassen på Uni. Sjukt fina människor.

GOTT NYTT ÅR ALLA GLADA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0