For weirdos only

Sitter och lyssnar på douster och drömmer mig bort till en förjävla cool modevisning som bara finns i mitt huvud. Kanske ska börja jobba som modevisningsplanerare, vad nu det är. Skulle vara extremt roligt att jobba med något som har med event att göra, gärna med musik inblandat. Tror det blir en tripp ner till hufvudstaden snart igen, för en kurs.
Det är min dag i dag - Så jag är på great humör.
Jag cyklar. Varje dag, vanligtvis. Till jobbet, till stan eller till något annat spännande. Det har varit kallt och äckligt falukorvslandväder på senaste tiden så min växel har slutat fungera. Såklart stannade den på tyngsta växeln. Det betyder att jag måste cykla i snö och halka med en förbannat tung växel och samtidigt försöka ta mig framåt i förhållandvis hög fart. (Eftersom jag nästan alltid är sen). Det resulterar i en äcklig och svettig och förbannad Fanny. Det är också skitkul när ens far rar frågar "Men varför växlar du inte bara ner?". "FÖR DET GÅR INTE FATTAR DU INTE TRÖG." Det är ungefär så där fjortis jag låter när jag skiner som en solstråle.
Nej men seriöst. Jag är på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0