Jag vet vilken dy hon varit i

Jag har ett jobbigt dilemma jag brottas med. Att gå på Umeå Open eller inte. Jobba där ska jag göra. Men om jag ska gå dit som en besökare vet jag inte. Högskoleprovet infaller ju samma helg. Mitt självförtroende är på noll och jag börjar inse hur korkad jag är som tror att jag ska kunna höja mitt resultat den här gången, så varför inte gå på Umeå Open och skita i att anstränga sig inför HP? Men det känns ju onödigt att inte anstränga sig om man nu anmält sig, eller hur? Det var ju bara extremt dumt av mig att inte tänka mer på vilket datum högskoleprovet skulle vara på i år, då hade jag ju sett att det inte skulle gå så bra. Fan! Nä, min framtid är viktigare än Umeå Open. Jag har ju ändå redan sett alla artisterna live... Men livemusik är ju det jag lever för. Gaaaah.
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Musik vs. HP
Det får bli Musik ft. HP
Edward Sharpe and the magnetic zeros - Home
Jag ligger i fosterställning och gråter av lycka, så bra.. SÅ JÄVLA BRA

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Gör vad tusingen som helst bara du inte slutar skriva om vad du gör hahaha

2011-02-21 @ 09:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0