Between two lungs Between two lungs

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
- Jag tog studenten, gick på bal, besökte London, låg mosad i en trapp och fick ärr som inte är ärr från operationer, tog bort leverfläckar utan bedövning, jobbade fulltid, blev med iPhone, gick på firmafest, jobbade på en konsert, jobbade som kändisfotograf, provade bodystep och gjorde högskoleprovet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
-Jag ger aldrig nyårslöften så det fanns inget att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
- Nej. Men jag har drömt en hel massa om barn så vettetusan vad som kan tolkas av det. Att jag vill ha barn? Näää..
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej tack och lov för det.
5. Vilka länder besökte du?
- England och Cypern.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- Hmm.. Nej det tror jag inte. Har allt jag vill ha. Det är mer saker jag vill bli av med, typ min hypokondri och min obeslutsamhet och så vill jag bli mer impulsiv, tror det skulle gynna mig.
7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Maj/Juni. Allt som hade med studenten att göra. Underbara älskade minnen. Och såklart London resan i Augusti med Rowena.
8. Vad var din största framgång 2010?
- Studenten, min första utlandsresa utan familjen och mitt resultat på högskoleprovet.
9. Största misstaget?
- Tror inte jag gjorde några större misstag 2010. Hoppas jag i alla fall, påminn mig om så inte är fallet!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har skadat mig mer än jag varit sjuk. Eller jag var jättesjuk hela cypernresan men vafan jag var på cypern så jag mådde typ bra i alla fall. Själsligt frisk och fysiskt sjuk kallas det.
11. Bästa köpet?
- Flygbiljetten till London?!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Skor, London och julklappar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad i år?
- Det här kommer låta så himla tragiskt men jag kan faktiskt inte komma på något som har stått ut från mina lyckorus. Så det kanske inte har hänt något speciellt. Men Cypern gör mig alltid glad. Sen var London perfekt också.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Love the way you lie, Waka waka, Riverside, We no speak americano.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Måste tyvärr skrivan ledsnare, eller det är väl så det har känts det senaste halvåret, men det första halvåret var ju det hittills bästa i mitt liv så det kanske jämnar ut sig? Eller så kanske jag ska vara optimistisk för en gångs skull och skriva att jag faktiskt var gladare i år jämfört med tidigare år. Japp så får det bli. Jag var tametusan gladare i år!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Rest och njutit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Nojat över framtiden.
18. Hur tillbringade du julen?
- Med familjen hemma här i Umeå tillsammans med Mormor och Morfar.
19. Blev du kär i år?
- Hahah, inte ens i närheten!
20. Favoritprogram på TV?
- Cougartown. Gosh vilket bra program det är!!!!
21. Bästa boken du läste i år?
- Oj, jag har läst typ miljoner böcker i år. Men kanske Woodstock och One day.
22. Största musikaliska upptäckten?
- Ehm?? Jag kan spela typ alla enkla låtar på både gitarr och piano nu men jag känner mig nog tryggast bakom trummorna.. Haha
23. Årets bästa film?
- Inception. No doubt Inception. Fast jag vill skriva någon annan för ALLA tycker ju typ om Inception och då bleknar som hela grejen, när något blir hypat alltså. Så mitt "jag-vill-vara-annorlunda-fast-jag-i-själva-verket-är-exakt-som-alla-andra" jag vill säga någon konstig Indiefilm så jag verkar annorlunda och spännande men HALLÅÅ?? alla vet redan att jag är dötrist så det får bli Inception som ALLA andra också skriver.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Tror jag fick allt jag önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nope! Bortskämd var namnet!!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Satt i en bil påväg till sthlm.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nej det tror jag inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Klockren. Inte. Jag har känt mig ganska konservativ såhär under hösten, jag skyller på mitt jobb. Men annars har nog min stil varit ganska B. Jag har helt enkelt inte ansträngt mig.
29. Vad fick dig att må bra?
- Livemusik. Mat. Vänner och Familj. Sol och Sommar. Nya upptäcktsfärder.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Typ Penn Badgley. Och han Joseph Gordon-Lewitt.
31. Vem saknade du?
- Under hösten har jag saknat Rowena och mina musketörer mest. Det här med kontakt verkar inte vara våran grej. Tyvärr!!
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Dom är inte direkt nya på det sättet men jag har fått lära känna mina arbetskamrater mycket mer nu och dom är verkligen underbara. Vill aldrig sluta där!!!!
Gott nytt år till alla som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: kusinen i staan

Gott nytt år till dig kusinen min=)



kram!!

2011-01-01 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0