Bubbly

Min pappa har spotify. Han har en spellista på den. Den heter Oktober 2010 och innehåller 15 låtar. Den första låten på spellistan är Bubbly med Colbie Caillat. Den sista är Hang with me med Robyn. Jag vet inte om det är så att min pappa inte är medveten om att det är Januari 2011 nu och att hans spellista är väldigt, väldigt sen eller om det är så att han bara ALDRIG använder spotify. Vilket som så är hans spellista extremt random. Det känns som om det inte är han som gjort den. Utan mer som att folk har gått in på hans dator och lagt till deras favoritlåtar på hans spellista. För sen när gillade min pappa Stop and Star med OneRepublic eller Bubbly med Colbie Caillat? Förlåt pappa om du läser det här, de är säkert dina favoritlåtar. Men jag har aldrig hört dig lyssna på dom någonsin och därför känns det jättekonstigt. Kan du inte bara göra spellistor med Elvis, The Beatles och Toto? Då skulle det kännas mycket mer rätt i magen. Tack på förhand!!
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha! Förlåt att jag skrattar, men vad annars kan jag göra? Så sött. Jag undrar samma som du.



Kram kusin fin!

2011-01-07 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0