I will possess your heart

You gotta spend some time, love.
You gotta spend some time with me.
And i know that you'll find love.
I will possess your heart.

Åh vilken pers det har varit ikväll. For med hela familjen Stenlund till Fjällräven Center i Örnsköldsvik för att se Modo spela mot Skellefteå AIK. Vi är såklart trogna modoiter hela bunten och ikväll bjöd hemmalaget på en ordentlig rysare. Det har ju, som de flesta redan vet, gått riktigt åt skogen för Modo denna säsong. Men det tar sig mina vänner, det tar sig. De vann med 3-1 och så underbart det var. Aaaah. Hata skellefteå tjalalalalala. Det bästa var min mamma efter matchen när vi är på väg ut och jag utbrister.
"Vad är det som luktar?"
Mamma sniffar lite i luften och säger sen.
"Jag vet vad som luktar, skelleftebo."
Förlåt Farmor och Farfar och Moster och Kusinvitaminer. Ni luktar gött allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0