I'm there too

Sitter hemma hos systeryster och njuter av att va ledig. I alla fall i lite över 24h. Ska se Avatar igen ikväll, ville egentligen se Inception men min syster orkar inte anstränga sig, eller så vill hon bara inte se den. Jag ville ju dregla över Joseph. Men det får bli en annan kväll.
I år är det året jag fyller tjugo. Herregud, gammkärring. Vad har jag egentligen gjort med mitt liv? I mitt huvud är jag helt seriöst bara 15 år. Jag får en klump i magen när jag säger att jag är 19. Jag kan fan inte va 19 jävla år. Jag kan ju knappast uppfattas som 19 jävla år heller. Fortfarande osäker, feg och omogen. Fuck this. Jag ska leva från och med nu, *hosthost*.
Enligt mitt årsastro i veckorevyn ska det här året präglas av resor och kärlek. Det ser jag fram emot. Ekonomiskt sett ska jag väl ha det ganska knapert där under sommarhalvåret och om det blir som jag vill så borde det ju stämma. Vore underbart!! Kanske inte det där med det knapra men mina planer måste ju bara uppfyllas. OM det blir så blir det, den bästa sommaren någonsin. Iiiih.
På nyår somnade jag till "I think i like it, i think i like it, i think i like it, like it, like it, aaaaaaaaaaaaah".. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0