Dum av dig

Jag är fullt medveten om att jag använt den där rubriken förut men blev tvungen att ta den i brist på fantasi och på grund av att den spelas just nu på sonos.
-
Ändå att jag har fyra tappra läsare som går in varje dag och kollar ifall jag skriver. Vad besvikna ni ska bli! Men här ska det skärpas, jag lovar, nästan. Får se ifall jag kommer ihåg det bara! Livet rullar på. Det är ungefär som skrivet i förra inlägget. Är ensam hemma, fortfarande. Det är skönt samtidigt som det suger. Blir så rastlös och ensam. Vill ha min far rar att bråka med och min mamma att umgås med. Som tur är träffar jag dem + älskade systeryster i den kungliga hufvudstaden på söndag. ÄNTLIGEN dags för traditionen. Vi ska strosa runt i favoritstaden och bara njuta av det vackra livet. Titta på Lars Wallins klänningar och dricka rosévin på uteserveringar i det underbara vädret, som det faktiskt utlovats att det ska bli... Längtar bajsmycket.
-
Ikväll blir det utgång. Igen. Snart kommer min lever braka ihop. Eller inte. Har faktiskt varit nykter de två senaste utgångarna, så det så! Ska bli trevligt. Sen att vädret levererar känns ju inte helt fel. Dock brinner det i mina ögon och jag vill bara SOVA... Kanske ska powernapa innan jag far!
-
Vet inte om jag sagt det här tidigare, men, musik är fan det absolut bästa som finns.
-

Kommentarer
Postat av: muminmamman

ha en trevlig semester och välkommen hem igen sen.

2011-07-30 @ 18:50:18
Postat av: t

Stannar nog vid blont ngn månad till. :)

Jag jobbar mån - fre 7.30 - 16.15, ledig alla helger t

.o.m vecka 34 tror jag :) så jag kan rätt ofta! Du då?

2011-07-30 @ 19:54:29
Postat av: rroewe

blogga mer din jevel

2011-08-02 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0