Silent my song

Idag följde jag med mina päron till golfbanan. Bara för att supporta liksom. Men, jag kunde ju inte riktigt låta bli att slå några slag jag med. På med gamgolfhandsken och så var jag fast. Jävlar i mig vad svårt det är. Men roligt! Jag har en fallenhet för svåra sporter. "Tänk på det här.." och "Tänk på det här.." och tillslut står man där och tänker på allt samtidigt. Så slår man och missar bollen. Ungefär så svårt är det. Ju mindre du tänker desto enklare, men också desto mer fel gör du!! Fick stå i en svingmaskin och träna in känslan och sen slog jag lite mer bollar. Tror nästan jag borde börja satsa på grönt kort. Nästa Annika Sörenstam kanske? Inte. Nej, verkligen inte. Men min far rar älskar golf och om han älskar det så älskar jag det. Säger vi som.
-
Nu sitter jag mest bara och spelar gitarr och funderar över varför bara mitt högra öga känns trött. Har det hänt er någon gång? Att bara ena ögat kämpat för att hålla sig uppe? Nej? Okej, är väl bara jag som är konstig.

Kommentarer
Postat av: r

skriv något kvinna! :)

2011-07-26 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0