Let's leave

Vaknade med halsont och kände att det var verkligen inte det jag bett om. Ville ha en dag i bikini ute i solen med bra musik. Istället blev det en dag inne i uterummet med kläder på medan jag satt och tittade på mamma som fick sola. Sola kunde jag väl såklart ha gjort, men immunförsvaret blir förvirrat då och jag känner att mitt får gärna vara jävligt skärpt just nu så jag kan bli frisk fort. Jag och mamma lyssnade på Carl Bildts sommarprat och kände att, nej, han är fan inte så bra på det här. Så vi stängde av och letade upp Mark Levengoods gamla sommarprat och lyssnade på det istället. Det värmde i hjärtat att höra hans mumindialekt och det värmde i hjärtat att höra hur otroligt fin han är. Sen spelade han en tysk låt som vi sjöng på en tyska lektion en gång och jag fick nostalgia lite. Det var helt enkelt väldigt gemytligt att sitta ute i uterummet och sukta efter att få sola samtidigt som jag lyssnade på mumindialekten från Sveriges mysigaste bög.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0