Skin and bones

Jag kanske är en av de sämsta människorna på att uppdatera bloggen. Kanske också är för att jag inte har någon motivation alls att skriva. Blir bara så himla besviken på mig själv. Får sådan galen press från att läsa bloggGudens blogg. Vill också vara bloggGud. Jag klarar inte av att leva upp till mina egna förväntningar. Suck.
-
Jag och Rowena satte oss i alla fall på ett plan till den kungliga hufvudstaden i onsdags för att jag skulle få uppleva min födelsedagspresent. En konsert med Foo Fighters. Kanske mäktigaste konserten någonsin. Dessutom hade vi tur nog att ha jätte-mega-underbart-super-awesome-väder under hela konserten. Förband var Biffy Clyro, ett av Skottlands rockband. Satan vad bra de är. Har dock inte nämnt dem tidigare i bloggen men, men. Andra förbandet var Band of horses. Också sketbra. Har dock inte lyssnat på dem tidigare. Sen kom Dave Grohl och bara ägde hela alltet. Det var ganska mäktigt när Stadion tog över en låt och hela bandet slutade spela för det behövdes inte. Rysningar ÖVERALLT. "Shut the fuck up" var Grohls kommentar på vår sång.
-
Ja, sen shoppade Rowena upp hela Stockholm. Ber om ursäkt från henne till alla er som snart ska dit för, tyvärr är allt slut. Jag lyckades få med mig en skjorta. Yeay me. Jag som har noll skjortor. Host, host. Vi kom i alla fall hem på midsommarafton. Var inte sådär överdrivet roligt att lämna ett soligt Stockholm för ett regnigt Umeå. Man kan inte få allt här i livet.
-
Midsommarafton spenderades hemma hos Rowena med vännerna. Fest från 16:00 till 01:30. Jag var nykter 90% av tiden. Förlåt för mitt solskenshumör. Jag tyckte på riktigt att mesta delen av kvällen var förträfflig även om det kanske inte framgick.
-
3 dagar kvar till peace and love. Kommer bli epic.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Nä du är inte sämst. Det lär finnas en liten herre som bor i den bortre änden av Nepal som är sämre än dig. Men om det är sant det vet jag inte så du kan få slänga dig lite med den titeln om du vill. Att få titulera sig som sämst kan vara oerhört befriande ingen bryr sig och man kan göra lite som man vill.

2011-06-28 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0