Tongue tied

Ska jag berätta en hemlighet? Klart jag ska.
Jag har haft panik i flera dagar nu över att jag tappat bort min peace and love biljett. Jag upptäckte att den var borta när jag en natt förra veckan fick för mig att kolla så jag verkligen hade den på mailen. Det hade jag inte. Fick panik och började hyperventilera. Ville ringa mamma och panika men det kunde jag ju inte. Så jag bestämde mig för att leta den lite mer noggrant på morgonen. Vaknade tidigt av att jag drömt jobbiga mardrömmar om att jag inte skulle få fara på peace. Så jag började direkt en mycket noggrann sökning på datorn. På allas användare och allas mail. Puts veck, ingen biljett så långt ögat kunde nå. Jag tar då mitt förnuft till fånga och går in på peaceandlove.se och börjar leta efter hjälp. Hittar ett mycket vänligt litet inlägg där det står att man ska kontakta tickster så ska de kunna hjälpa en och att det inte skulle vara några problem. Phew!! Jag med mitt kontrollbehov lugnade mig dock inte med det här heller. Så jag går runt halvstressad över det här i flera dagar. Fram tills igår. Då mamma tillslut inte orkade se mig stressad sa åt mig att gå in på ticksters hemsida och leta efter eventuellt ställe där man kunde skriva in referensnumret och bara ladda hem biljetten på nytt. Så enkelt kan det väl ändå inte vara? Jo, så enkelt var det. Jävla onödiga stressade dagar! Jag älskar min mamma!!
-
Tänkte bara dela med mig lite av vardagen.. typ.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Om man inte har referens numret då?? du vet inte hur man gör då?? kan inte sluta gråta, min biljett är borta hjälp

2011-06-09 @ 20:06:13
Postat av: Olivia

eller vad är referens nummer??

2011-06-09 @ 20:06:59
Postat av: Olivia

åh snälla snälla snälla svara

2011-06-09 @ 20:13:21
Postat av: Fanny

Åh nej vilken jobbigt situation!! Lider med dig :/ Men prova gå in till ticksters hemsida och gå till kundtjänst, sen skulle jag rekommendera att ringa dem!! Så förklarar du att du tappat bort den från mailen och att du köpte den under en viss period, troligtvis kommer de fråga efter kanske kortnumret du hade när du köpte dem, eller mailadressen!! De kan säkert hjälpa dig! För har du betalt ska du fan ha en biljett!! Lycka till :)

2011-06-10 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0