You are a tourist

Det finns inget att säga. Jag är ensam hemma och det är fredag. Mina planer är att städa, klippa gräsmattan och ta en löprunda. Städningen är jag klar med, så jag antar att jag kommer vara klar med övriga uppgifter innan klockan 14.00. Sen då?
-
Jag drömde universums mysigaste dröm inatt. Den var extremt random, men det liksom värmde i hjärtat! Vi var ett gäng från musikklassen som skulle fara till den där nudiststranden som jag glömt namnet på nu och ha en återträff. Väl där så ändrades drömmen lite, helt plötsligt var vi mitt inne i en skog och skulle fälla träd. Vi hade på oss värsta skogshuggarkläderna allihopa. Vi började aldrig hugga ner några träd för vi satt vid en lägereld och pratade. Det var übermysigt.
-
Jag kom på vad stranden heter; Dragonudden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0