En midsommarnattsdröm

Jag har blivit utomordentligt bra på att skjuta på saker jag måste göra. Typ som att plugga högskoleprovet, dammsuga övervåningen, hitta på något att göra i framtiden, köpa presenter till alla som fyller år i veckan och massa annat skit som är mindre viktigt. Man blir lat av att ha all tid i världen. Har i alla fall gått en fet promenad ute i solskenet idag och funderat över livet och filosoferat över tillvaron.
-
Fick ett bryskt uppvaknande idag när jag såg bilderna från i fredags, såg ut som jag var drogad. Jag fattar verkligen inte hur människor gör när de blir übersnygga på bild. Själv har jag alltid röda ögon (det kan jag dock skylla på alla sugkameror), ful hy och gulare tänder än en 90-årig gubbe som rökt hela sitt liv. Det är jävligt roligt att sitta på den egenskapen, att varje gång en kamera åker fram ser man ut som en drogad rökjunkie med dålig hy. Oftast kan jag bju på det, men nu när livet är leverpastej tycker jag inte det är så väldigt obrytt längre.
-
Kan någon bara komma hit och krama mig så där hårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0