Gross out pt.2

Jag kom på ett till par som det är väldigt stor åldersskillnad på. Nämligen True blood paret Anna Paquin och Stephen Moyer. Hon är 29 år och han är 42 år. Nu kommer jag till det konstiga. Jag tycker det är helt okej. Det är en åldersskillnad på 13 år. 13 år är fortfarande väldigt mycket. Det är så mycket att jag borde va äcklad. Men icket. Kanske för att hon ändå är vuxen. Kanske för att jag inte tycker någon av dem är snygga. Kanske för att jag inte tycker Anna kastar bort sitt liv. Kanske för att det är mycket vanligare med par där tjejen är yngre.
Han såg extremt gammal ut på den här bilden. Stackarn!

Här kommer lite bilder på par jag får kväljningar av;
Hugh Hefner med sina fruar. Holly har i och för sig tagit sig ur galenskaperna men still..
Madonna med Jesus. De är för guds skull inte tillsammans längre, tror jag...
Demi Moore och Ashton Kutcher... Gross gross gross gross gross. Det värsta med det här paret måste ju vara att Ashton verkar vara typ 15 år i huvudet. Det går ju inte att tittade på Punk'd utan att undra ifall han går på något. Sen verkar hon vara den torraste 49 åringen någonsin. Match made in heaven?? Skulle inte tro det. Jag avundas henne lite i alla fall. Han är het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0