Jag gifte mig med henne för det verkade jobbigt att göra slut

Det känns så här otrevligt i kroppen idag. Inte otrevligt som igår, dagen efter alkoholintag. Men liksom, som om jag borde stressa runt som en yr höna och försöka få gjort det jag glömt bort att göra. Som på skolan när man kom på, på morgonen att man hade en läxa till samma dag, eller ännu värre. Ett prov. Som innan man ramlar, allt blod bara försvinner ur kroppen. Alltså, när man kommer på vad det är. Just nu är det bara otrevligt.
-
Det var med en haj i min dröm i natt. Det var väldigt otrevligt. Jag försökte gömma mig genom att simma längs med botten där det var jättemycket gish och äckel. Vet inte om det fungerade för när jag fick andnöd i drömmen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0