Popular

Satt och mindes ett möte jag hade i somras. Det var med en pojk som jag inte kommer ihåg namnet på, kanske något på R, typ Rickard? Vi kan säga att det var Rickard. I alla fall så kommer jag typ aldrig glömma honom för han var tametusan magiker. Han kunde massor av korttrick som var så groteskt bra att jag var impad i månader efter det jag att hade träffat honom. Det är sådana där gånger då jag träffat någon med talang som jag önskar att jag också hade talang för något. Att jag kunde sluta vara så himla Svensson och typ stå ut lite från mängden. Skulle vara jävligt roligt. Att ha ett partytrick som man kunde dra fram om man kände att det var lite leverpastej på festen. Typ som Rickard. Coola jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0