Set the fire to the third bar

Jag vill ha maaaaat. Är så sjukt hungrig. Sitter och väntar på att far rar ska komma hem så vi kan äta tillsammans. Idag ska vi handla utan mamma. Jag tror på riktigt att hon är orolig. Har förövrigt varit på universitetet idag hela förmiddagen och lyssnat på föreläsningar om olika program. Mediaproducent, civilingenjör och journalist. Jag kan konstatera att om jag hade haft en naturgrund att stå på, då skulle jag läsa till civilingenjör. Hade jag haft betygen och högskoleprovspoängen att läsa till läkare/kirurg, hade jag gjort det. Men jag får nöja mig med samgrunden eller läsa basåret. Men det där med 2.0 på högskoleprovet kan jag nog fetglömma. Gjorde delproven idag och kollade vad jag skulle fått om jag gjorde det idag, samma som förra gången. Hmmm... Hur gör man för att förbättra sina mattekunskaper på en vecka? Det är matten som är min svaga sida, bajsmatte. Men journalist lät förbannat roligt! Men jag orkar inte att det knappt finns jobb. Skitjournalistyrkesomskavasåhimlapopulärt. Det som var roligt med dagen var att man kunde kolla in alla andra som lyssnade på samma sak och tänka "ehm, tror du på riktigt att du skulle passa som journalist?" eller liknande. Dagens underhållning i alla fall.
-
Åååh ge mig den där burgaren!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0