Too hype for the radio

Min buk fortsätter att värka. Är det bara jag som tycker ordet buk är lite, snuskigt? Det är ett sådant där ord man tänker efter innan man använder, man måste känna efter först om det är säkert att släppa på ordet. Typ, kolla in de man pratar med och se ifall de är beredda på vad som komma skall. Ungefär som alla könsrelaterade ord och ljumske. I alla fall så försöker jag lugna min hypokondri med att det nog bara är vanlig hederlig mensvärk.
Denna omtalade bukvärk som jag för tillfället uthärdar slog till som allra värst i natt klockan 1 ungefär. Jag stod mitt i publiken på corona och dansade mig svettig till hoffmaestro live när jag helt plötsligt inte kunde stå upprätt. Lite tråkigt slut på en annars mycket trevlig kväll. Gick inte att göra så mycket mer än att dra sig hemåt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0