Da da dam

Förra inlägget var ju för övrigt ungefär det minst sammanhängande hittills. Förstod ni ens sista meningarna? Nä, inte jag heller.
-
Sitter och ser på kvalet inför Eurovision songcontest helt utan planering. Det bara blev. Jag klickade runt på massa kanaler och hamnade först på sexan där det visades en film, hade ingen aning om vilken det var men orkade inte byta. Den verkade vara en hjärndöd komedi så tänkte att jag kunde se den. Men när en tjej åt sperma som runnit ut ur henne så bytte jag kanal. Så då blev det eurovision. Just nu är det Malta. Ser ut som en lycklig bög som hoppar runt och försöker dansa som Michael Jackson. Han sjunger då åtminstone helt okej.
-
Jag är typ lite lycklig över att Skins säsong 5 äntligen går att se med bra kvalla på youtube! Älskare..

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Missa du låten Boom boom shaka shaka den innehöll och presenterades på alla de sätt som jag föraktar. Huvva se hemskt...

2011-05-11 @ 08:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0