Dance little liar

Ananaspaj. Jag bakade en ananaspaj. Av allt som finns att baka blev det en ananaspaj. Det var mamma som valde. Efter att suttit och kollat i receptböcker och på internet i en timme gav jag upp och ringde och förklarade situationen för mamma. Hon valde ananaspaj. Ganska skönt att baka något man inte kommer vara avundsjuk på att någon får äta upp sen.
-
Idag under åskan och blixten befann jag mig ute. Jag var 200m från huset. Påväg hem från en löprunda. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag vet inte vad man ska göra. Ska man försöka gå nära husväggar? Eller ska man springa för livet? Eller ska man gömma sig under något? Hur gör man? Jag valde springa för livet alternativet. Tror jag sprang fortare än Usain Bolt. Sen när jag kom hem låg jag på golvet i fosterställning och efter jag lugnat ner mig uppskattade jag livet lite mer.
-

Kommentarer
Postat av: muminmamman

HAHAHA ursäkta jag skrattar men fick några inre bilder på hur du sprang fram som i tecknad film hahahah. Du är för söt :)

2011-05-21 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0