Haba haba

Åh herregud nej, jag missade inte Boom Boom Shaka Laka eller hur den nu gick. Fick ont i öronen och ont i ögonen och helt enkelt ont i hjärtat över hur fruktansvärt dålig den var!!
-
I morse så hade jag fetaste inspirationen till ett inlägg som hade kunnat få er att trilla av stolen över hur mäktigt det skulle vara. Men då ringde Rowena och min inspiration försvann direkt. Det brukar vara så där, att minsta lilla störmoment gör att inspirationen försvinner. Det kanske ni som läst min blogg ett tag nu märkt, att jag ofta skriver "nu glömde jag bort vad jag skulle skriva". Då har något stört mig oavsett om det är ett ljud, någon som pratar med mig eller om jag råkar få något annat att tänka på så är det kört. Allt blir som bortblåst.
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för att du har adhd vännen!

2011-05-11 @ 21:24:28
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: R

Tack så mycket. ska aldrig störa dig nå mer.

2011-05-11 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0