Underneath the lights

Jaha, kul då! Jag har gått och blivit sjuk. Vilket är mindre trevligt. Det är halsen den här gången, inte näsan. Men jag ska inte ropa hej än för oftast så har jag bara ont i två dagar och sen så åker allt det jobbiga upp i näsan och så får jag jättemycket snor och så är jag dålig på att snyta mig och så får jag bihåleinflammation innan jag hann göra något åt saken. Verkligen hysteriskt roligt.
-
Var det bara för mig eller snöade det idag? Hemskheter är vad det är. När det snöar så här andra maj. Liksom, slipper vi inte snön nu? Maj räknas väl till sommaren? Eller försommaren åtminstone. Eller? Har jag missat något? Egentligen spelar det ingen roll eftersom jag inte direkt hade planer på att gå ut idag men ändå. Det behöver ju inte SNÖA..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0