Back in your head

I natt drömde jag en väldigt mysig dröm. En sådan där dröm man helst inte vaknar upp ifrån. Det var också en sådan där dröm man väldigt gärna vaknar upp ifrån. För det var inte bara mys, det var pinsamheter och jobbiga situationer blandade med drömmarnas dröm.
Har märkt att det den senaste tiden är väldigt mycket vatten och sommar med i mina drömmar. Badhus och gamla kompisar och bekanta som cirkulerar i min hjärna. Kan bli spännande blandningar.
-
Från en sak till något helt annat. Far rar flyger hem från de förenta staterna i natt. Längtar efter honom väldigt mycket. Jag och mamma har det bra, men det saknas alltid något när Far rar inte är här. Dessutom kommer han hem med presenter och det gör såklart att man längtar ännu mer.
-
Vårt kylskåp luktar jättemycket banan. Ifall ni ville anteckna tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0