Always gold

Ah, Radical Face har släppt ny skiva. Man tackar man tackar. Då har jag inspirationsmusik så det räcker och blir över. Idag har jag nämligen bara planer på att göra skoluppgifter. Har gjort klart ett självporträtt. Det var inte vackert. Men tänkte att jag skulle visa upp den i alla fall bara för att kunna säga att det här var allra första gången jag målade på photoshop. Så egentligen är den inte sämst. Men näst sämst kanske. Så nu håller jag på med en ny. Med en helt annan bild dessutom. Universums finaste bild på mig också. Det var inte ironi. Jag lovar, det finns inte en enda bild som är så fin som den. Fattar inte ens att jag kan säga att jag gillar mig själv på den bilden. Känns ganska skönt att faktiskt äga en bild där jag inte ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Okej, vet inte vart det där egosnacket kom ifrån. Måste skynda mig nu. På med kläder och sen ut och fota hösten med far rar.
-
Känner att allt skulle vara så mycket enklare med ett wacom bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0